tirsdag 20. august 2013

På an igjen!

Kanskje litt få innlegg dei neste vekene frå meg, fordi no er det skule som gjelder. Må komme inni rutinen med lekser og soving og skule og endå meir lekser. Likevel kjenner eg at eg har valt veldig riktige programfag. Rettslære er allereie eit interessant fag, og eg har sett gjennom kva tema me skal ha, som i seg sjølv verker spennande. Internasjonal engelsk er eit programfag eg kjem til å trivst veldig med, og sosiologi kan eg berre håpe at blir gøy! Historie er endå eit nytt fag dette året, og på toppen av alt: Berre tre mattetimar i veka. Slik "enkel" matematikk.

Håpar på å få lagt ut nokre bokomtalar snart. Har lånt litt bøker på skulen og på Sølvberget inni Stavanger. Gler meg til å halde fram med The Mermaids Singing av Val McDermid.

6 kommentarer:

  1. Fantastiske fag du har valgt! Det er nesten så jeg blir litt misunnelig :-) Men når jeg tenker etter så har jo jeg verdens beste jobb fra før :-)
    Jeg kjenner også at jeg må komme inn i rutinene i den nye jobben og at jeg ikke får lest så mye i denne perioden. Men det blir nok bedre.
    Lykke til på skolen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Og forresten, eg trur du har valt veldig rett jobb :)

      Slett
  2. Deilig å velje bort matte, det angrar eg på at eg ikkje gjorde. Lykke til med nytt skuleår!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er deilig at me har så få timar med akkurat det faget :)

      Slett
  3. Hsk at man kan gjøre lekser på biblioteket, skulle du trenge et sted å sitte i fred og ro. ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...