mandag 14. november 2011

det går t r e i g t

Ja, det går fryktelig treigt. Eg har alt for mykje å gjere og eg er trøyt og boka eg held på med er så lang og ikkje den kjekkaste eg har lese. Tenkte å setje meg til i dag med boka og sjå kva Christoph Marzi har å gi meg av leseglede vidare, Heaven er vel ikkje akkurat favorittboka mi, men det kan jo endre seg viss eg gidde å lese bitte litt meir.

Men eg kan ikkje love at eg får lese og blogga så mykje. ALLE helgene i desember er "opptatte." Og i tillegg må eg sitje å strikke på ei hue til kunst og handverken. Det er litt kjekt å strikke når du først kjem i gang, men eg har så lyst til å lese ei skikkelig bok. Eg har så alt for mange liggande som eg vil ta opp og lese, MEN eg har bestemt meg for å lese Heaven først.

Snaxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...