lørdag 19. mars 2011

back again og lesemål for resten av mars 2011

Hei alle dei få som les bloggen min! No er eg tilbake igjen etter ein lang pause. Eg har faktisk gått så langt at eg ikkje har lest meir enn ei bok denne månaden, og ikkje lagt ut lesemål. Sist månad las eg alt som stod på planen og denne månaden så blir det òg litt lesemål, men kanskje eg ikkje rekk å gjere ferdig alle, men her er dei:

  • blodfeber, CHARLIE HIGSON
  • ever-for alltid, ALYSON NOËL
  • gutten i stripete pyjamas, JOHN BOYNE
Kanskje det blir fleire. Rg har allereie lest Mirakel av Renate Nedregård. Du finn melding av boka her på bloggen under etikettane ungdomsroman og bok

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...