mandag 23. mai 2011

Vår kjære, søte, vesle hund....

Eg veit at det blir mange innlegg utanom bøker i dag, men me fekk vite for nokre timar sidan at hunden vår har sukkersjuka og i halv åtte tida ringte dyrlegen og sa at det går ikkje ann å gjere noko med denn sukkersjuka. Det er veldig dumt og eg kjem til å savne den søte, litle hunden vår som me har hatt i 6 år og 18 dagar. På onsdag blir ho avliva, så då blir det bare kos og ennå meir kos fram til då. Me får sjå vidare om me vil ha ein til hund. Nokre vil ha hund igjen mens andre bil ikkje. Så får me sjå kva det blir til.





Bilete 1: (med Eiffeltårnet på) Her har Sara aldri vore, men ho fekk i dag ein av sine første photo shoot...
Bilete 2-3: Bare tullebilete med effektar i frå macen min, akkurat som det første.
Bilete 4: Her er meg og Sara sånn som me ser ut til vanlig!

Kjem til å savne deg vennen min...

Mai Lene






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...