torsdag 31. mai 2012

oppsumering mai og Solskinsmål 2012 (og siste frist på giveawayen min)


Bøker leste i mai
Elleve leste
- Little Bee by Chris Cleave
- på direkten av Anne Cecilie Remen
- skumringstimen av Johan Theorin
- Amish-predikantens datter av Bewerly Lewis
- a walk to remember av Nicholas Sparks
- englemakersken av Camilla Läckberg
- smaragdgrønn av Kerstin Gier
- snøstorm og mandelduft av Camilla Läckberg
- ulykkesfuglen av Camilla Läckberg
- steinhuggeren av Camilla Läckberg
- isprinsessen av Camilla Läckberg

Kjønn 
I nokre av bøkene er det fleire hovudpersonar, og i mange av bøkene er det dei same. Likevel tel eg med i frå kvar einaste bok. 

8 menn/12 damer - som vanlig er det heilt tilfeldig, men denne gongen er den næraste eg har kome likestilling. Har sikker mykje med Patrik i Camilla Läckbergs bøker å gjere. Han er tross alt hovudperson i fire av bøkene eg har lese. 

Land etter forfattar
Storbritania: Chris Cleave
USA: Beverly Lewis, Nicholas Sparks
Tyskland: Kerstin Gier
Sverige: Camilla Läckberg, Johan Theorin
Noreg: Anne Cecilie Remen

Land forfattarane tok meg med til
Nigeria, Storbritania, USA, Sverige og Noreg.

Favorittperson:
Erica Falck, Little Bee eller Jamie Sullivan

Bøker eg ikkje fekk lese
Ingen avbrot i mai, fantastisk! Lenge sidan det skjedde. 

Mål vidare
Dei står rett nedanfor her, i tillegg til at du kan gå på sida som heiter solskinsmål 2012 for å sjå kva mål eg har. Btw, giveawayen, siste frist i dag til å melde seg på.  Som sagt før, de kan vinne sjelekisten av Ann Rosman eller vente på Robert Capa av Susana Fortes. 

Nedanfor her er mine solskinsmål

Ha det fint!



ps. alle nådde solskinsmål kjem opp i margen til høgre på bloggen rett under siste tre leste bøker. 


Nå er det sommar igjen, og dette året har eg òg tenkt å ha nokre solskinsmål. Eg merka det var gøy i fjor å gjere det, og så veit eg kva eg vil lese. Dette året er det dette eg skal lese.

klasikkarar 
stolthet og fordom, Jane Austen
vår felles venn, Charles Dickens

ungdomsromanar
brennende hjerter, Simone Elkeles


fantasy
flukten, Ally Condie
skyggelandet, Alyson Noël

krim
åpne sår, Gillian Flynn
kong Salomos Sverd, Espen Holm
mørkets ansikt, Jaran Dammann
isprinsesen, Camilla Läckberg
predikanten, Camilla Läckberg
tyskerungen, Camilla Läckberg
havfruen, Camilla Läckberg
fyrvokteren, Camilla Läckberg. 
nattefokk, Johan Theorin
engelsk
the last song, Nicholas Sparks
slide, Jill Hathaway


historisk roman
jenta på klippen, Lucinda Riley



2 kommentarer:

  1. For en flott oppsummering! Skikkelig grundig og systematisk (akkurat slik jeg liker det :-)).
    Det ser ut som du skal få en virkelig hyggelig sommer i selskap med en masse flotte bøker. Jeg håper du vil fortelle oss om dem etterhvert :-)

    SvarSlett
  2. Flott oppsummering:) Skal se ta min mai oppsummering:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...