torsdag 9. februar 2012

boktema hos Anette - "morsomte boka jeg har lest"

Torsdag igjen, boktema hos Anette igjen. I dag er temaet "morsomste boka jeg har lest." For å få meir info gå inn her

Eg har lese ein del morosamme bøker, nokre morosamme seriar

Eg trekk fram tre


  1. Doktor Proktor-serien. Dette er eigentlig tre bøker som er kjempemorosamme. Sjølv om dei er berekna på ungar i frå 6 til 10 årsaldaren er det litt av ei underhaldning. Bøkene handlar om prompepulver, tidsreiebadekar, månekamelonar, politi, slangar i kloakken og to barn som møter ein passe skrullete professor. 
  2. Det andre er Adrians atlas. Om Adrian som plutselig ein dag han vaknar er heilt aleine i huset utan søster og foreldre. Då legg han ut på ei spennande reise for å finne igjen familien sin, og den reisa er ikkje bare innanlands, for han tar oss med til Europa og Afrika det er veldig mange morosamme opplevingar. 
  3. Den tredje boka må vere Pode får snue. Den boka las eg ikkje få gonger då eg var liten. Dette er boka om gutten Pode som nys og nys og nys, men det er ikkje det einaste problemet. For kvar gong han nys, kjem det ein ny gjest til familien og byen. 
Dette var dei kjekkaste/meste morosame bøkene eg har lese. 
Kva morosamme bøker har du lese?


ps. minnar om Giveaway på bloggen her. 

6 kommentarer:

  1. Doktor Proktor bøkene er kjempefine, og jeg er helt enig med deg i at de er morsomme. :-)
    De andre bøkene du nevner har jeg ikke lest.

    SvarSlett
  2. Har ikke lest noen av Doktor Proktor bøkene må jeg se å få lest en dag:) Takk for tips:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for tips, har ikke lest noen av disse bøkene!

    SvarSlett
  4. Vi har lest tre av doktor proktor bøkene for 6-åringen og både stor og liten syntes det er veldig morsomt :D

    SvarSlett
  5. Flott innlegg:) Har ikke lest noen av de bøkene,men skal sjekke de ut :) Har nevø som er i aldersgruppen,så det er god unnskyldning for å skaffe seg bøkene:) hehe

    SvarSlett
  6. Her var det mange gode tips, bok nummer to skal jeg absolutt sjekke ut nærmere :) Klem fra Anette :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...