mandag 6. februar 2012

mammutsal opna

Hei, mammutsalet 2012 har endelig opna, og eg har fleire bøker på ønskelista. Her er nokre av dei:

Glassblåseren fra Murano av Marina Florato
Little Bee av Chris Cleave
fruen av Saronno av Marina Florato
pianolærerinnen av Janice Y.K Lee
sin mors datter, Joy Fielding

og sikkert litt fleire når eg ser i mammutavisa, men enn så lenge så er det i alle fall desse eg vil kjøpe. Sikkert fleire som kjem på lista etterkvart, men Marina Floranto sine bøker verkar interessante. Og så må jo pengane strekke til. For å kome til årets mammutkatalog kan du gå her. 

2 kommentarer:

  1. Flotte ønsker dette:-) Har noen av disse på min liste også.. og noen tips fikk jeg her:-)

    SvarSlett
  2. Jeg får prøve å holde meg unna bokhandler og salg, he he jeg har alt for mange bøker jeg burde lese før jeg tenker på å skaffe meg flere:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...