søndag 1. juli 2012

oppsumering juni

Juni har ikkje vore årets beste lesemånad, men åtte bøker er ikkje er så veldig gale det heller då. Og eg denne månaden lese verdas best skrivne bok, etter mi meining, nemlig den trettende fortellingen som det skal komme omtale av snart. Og i tillegg har det jo blitt med ein biografi òg.

Bøker leste i juni
åtte leste
-tyskerungen av Camilla Läckberg
- predikanten av Camilla Läckberg
- havfruen av Camilla Läckberg
- hun vil jo ikke dø - historien om Ragnhild av Siren Henschien
- fyrvokteren av Camilla Läckberg
- the last song av Nicholas Sparks
- brennende hjerter av Simone Elkeles
- den trettende fortellingen av Diane Setterfield


Kjønn
I nokre av bøkene er det fleire hovudpersonar, og i mange av bøkene er det dei same. Likevel tel eg med i frå kvar einaste bok. 


8 menn/9 kvinner - fytti, har eg byrja med likestilling eller? Dette er faktisk bare heilt tilfeldig!


Land etter forfattar
Sverige: Camilla Läckberg
Noreg: Siren Henschien
USA: Nicholas Sparks, Simone Elkeles
Storbritania: Diane Setterfield


land forfattarane tok meg med til
Noreg, Sverige, Dannmark, USA, England


Favortittperson
Will, Margaret Lea eller Ronnie


Bøker eg ikkje fekk lese
Ingen!


Mål vidare ligg på sida solskinsmål.



4 kommentarer:

  1. Ser ut som du har hat ein ganske bra månte :) Håpe juli bli like bra da...

    Juni var ikkje så bra for meg.. Tror eg fikk lest 2 el. 3 bøker hehe

    SvarSlett
  2. Virker veldig greit med en månedlig oppsummering, skjønt selv har jeg ikke fått lest så mange :)

    SvarSlett
  3. Flott oppsummering:) Juni mnd var ikke bra lese måned for min del ,men håper å få lest mer i juli mnd:)

    SvarSlett
  4. Så mange flotte bøker du har rukket å lese:) Ønsker deg en flott lesemåned i Juli:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...