mandag 10. september 2012

oppsummering lesemånaden i august

Kva skjer? Mai Lene er ti! dagar forsein med oppsummeringa si, for første gong sidan 2012 byrja. Det er faktisk sein. Har ikkje vore meir enn to eller tre dager forsein, om eg har for sein i det heile tatt. Uansett, august var ingen bra lesemånad. Den var heilt okay. Fire bøker er heile okay, men langt i frå så bra som tidligare, men det var ein veldig fin månad sånn elles med starten på vidaregåande og fødselsdagen min.

I august las eg, som sagt fire bøker.(høyrte ei, las tre)
det du ikke ser av Katherine Webb
et sommereventyr av Elin Hilderbrand
arven av Katherine Webb
barnepiken av Katherine Stockett
Bøkene av Katherine Webb, arven og det du ikke ser var forholdsvis gode, men ikkje i nærleiken av dei beste historiske romanane eg har lese. Dei var god underhaldning og interessante, men eg har lese langt betre. Som til dømes barnepiken som var ei heilt fantastisk bok. Fengande, god, sterk, lærerik, humoristisk og alle andre spennande ting som høyrer til kategorien alle gode ingredienser i ei bok. Dei som ikkje har lese denne boka endå bør gjere det. Et sommereventyr var den verste boka denne månaden, og var langt i frå god eller interessant. Merkelig nok var den fengande, og eg ville avslutte henne, men eg likte henne ikkje.

7 jenter, 0 gutar. Dårlig vane er vond å vende.

Land etter forfattar
USA: barnepiken, et sommereventyr
Storbritania: det du ikke ser, arven

Landa forfattarane tok meg med til:
USA, Storbritania.
(Mangfaldig... hehe)

Bøker eg ikkje fekk lese
Å orkar ikkje å nemne alle...

Mål vidare:
Lese når eg får tid



5 kommentarer:

  1. Det du ikke ser er en fin bok. Jeg lånte Arven på biblioteket, så har den på dataen. Har bare ikke fått hørt på den enda:) Litt treg. De to andre har jeg ikke hørt så mye om, takk for bok tips:)

    SvarSlett
  2. Har ikke lest noen av disse, men Arven og barnepiken står i bokhylla og venter.

    SvarSlett
  3. Har ikke lest noen av disse, men har planer å lese både barnepiken, arven og det du ikke ser:) Ha en fin lesemåned videre i September:)

    SvarSlett
  4. Jeg har vært nysgjerrig på Katherine Webb, men ennå ikke lest noe av henne. Kan være greit å ha i bakhånd når jeg trenger en god underholdningsroman altså :)
    Barnepiken så jeg på film - fantastisk! Så jeg tenker boken er enda bedre.

    SvarSlett
  5. Jeg tenker at det å starte på videregående er krevende nok i seg selv, og du vil nok merke at den økede lekse/studie mengden vil ta av lesetiden. :-)
    Ønsker deg en fin lesemåned i september!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...