lørdag 8. september 2012

vinnaren av giveawayen er kåra!!

Nå skal eg vere så kjip at eg skal tatle meg vekk i byrjinga av innlegget, sånn at de må gå inn på bloggen min, rulle litt ned på sida og sjå nederst kven det er som har vunne for å sjå om det var deg... Kan jo seie at det var rundt tjue som meldte seg på. Nokre hadde ikkje noko særleg forhold til lydbøker, mens andre hadde. Dar har vore spennande å lese om det, og sjølv så har eg eit ganske sterkt forhold til lydbøker, fordi eg elska å høyre det i bilen som barn. Særleg Svein og rotta og det store gavekaoset var det veldig gøy å høyre på under lange bilturar.

Men nå er det klart til å seie kven som vann...
.........

LENE PÅ LENES BLOGG!

Gratulerer så mykje til deg. 
Viss du sender meg ein epost til mailene.haeaak@gmail.com så skal du få tilbake ein epost med gratis nedlastning av lydboka.


2 kommentarer:

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...