lørdag 27. august 2011

Bok: Hannahs håp av Karen Kingsbury

Dennne boka av Karen Kingsbury er det bare å seie tommelen ned til. Kanskje den verste eg har lese av ho. Det skal liksom foregå i vore dagar, MEN alle brukar "de" ig "sir" og andre stive og litt formelle ting. Og i tillegg sit eg igjen med ei kjensle av å ikkje ha fått vite så mykje om personane sidan alt verka så kort og at Karen Kingsbury bare måte bli ferdig og derfor så skjedde alt oå slutten veldig fort liksom.

Boka anbefales ikkje. Nå forstår eg ikkje kvofr eg gjekk eile sommaren og venta på DENNE boka. Ikkje noko å lese for meg. Kanskje andre liker den, men for meg blei den for tam i forhold til andre ting eg har lese. 

Mai Lene

1 kommentar:

  1. Jeg synes boken var spennende og litt trist... men jeg liker sånne bøker veldig godt!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...