mandag 29. august 2011

Om eg ikkje fekk bok til bursdagen har eg i alle fall fått nok pengar til å kjøpe bøker for. I tillegg fekk eg DVDen Sarahs nøkkel av Karina så nå vil eg prøve å sjå om eg får sett den i kveld etter lekser og mat og alt det andre eg skal. Det er koselig å ha fødselsdag når heile kantina syng for deg og du ikkje har tellinga på kor mange gratulasjonar du har fått.

I dag har eg òg fått lånt Nelias natt og grenseløs kjærlighet, to av bøkene som har stått øverst på leselista mi kjempelenge. =) Kanskje eg skal byrje på ei av dei i kveld? Men nå må eg gå. Eg må gjere lekser og ete Karinas kjempegode pannekaker. (kanskje med blåbær og is?)

 Mai Lene


2 kommentarer:

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...