mandag 8. august 2011

teltferie utan lesing

Hei, eg er tilbake igjen etter sommarferiens høgdepunkt: TMF på Åpta. Fytti, så kjekt eg har hatt det. Og alle dei eg traff. Kan ikkje ramse opp ein gong alle eg blei kjent med! Men det som er er at det blei ingen lesing på ferien. Me sov i telt og det var bekmørkt kvar kveld og travlet kvar morgon og på dagen. Eg hadde det så morosant at eg ikkje ofra lesinga ein tanke. Det innrømmer eg. Og nå har eg skrivekløe og har ikkje veldig lyst til å blogge. Eg veit ikkje kvifor, men me får sjå kor ofte det blir, men i mellomtida så andbefaler eg ein sang som heiter I have found av Ungfila. (spotify)! Kjempegod. Me sang den på leiren.

Mai Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...