torsdag 18. august 2011

oppsumering solskinsmål 1

Kvardagen vender tilbake og sommaren er over nok ein gong. Og det same er fristen for å ha fullført solskinsmåla mine. Eg har prøvd å kome i gjennom alt og har vel nesten greidd det.

Tenkte å ha ein liten oppsumering av beste bøker, kva eg greidde og kva eg ikkje greidde i to delar fordi viss ikkje tar det laaaaaaang tid.

Ungdomsromanar
På ungdomsromanar blei det mykje ombytte fordi nokre av bøkene fekk eg ikkje tak i på bibliteket eller nokon plass, men dei har blitt erstatta av kanskje endå fleire bøker.

Ungdomsromanar eg las ferdig i sommar
tilgivelse av Karen Kingsbury











funnet av Karen Kingsbury











Mias mirakel av Karen Kingsbury











 Sarahs sang av Karen Kingsbury











Cassias valg av Ally Condie











Forførende ondskap av Rebecca James











Mitt bankande hjarte av Alf Kjetil Walgermo











juli av Tania Kjeldset











tilfeldig engel av Kari Sverdrup























Ungdomsromanar eg ikkje las ferdig i sommar
Hannahs håp av Karen Kingsbury












Beste ungdomsroman
Beste ungdomaroman er vanskelig. Eg syntes det var så mange gode ungdomsromanar denne sommaren, men eg vil ikkje seie nokre av Kingsbury sine sjølv om dei òg var gode. Eg trur det må vere Forførande ondskap av Rebecca James eg likte best. Den var på ein måte skummel, litt morosam, kjekk og spennande på same tid. Det er på ein måte ein thriller, men det er ikkje fantasy heller. Det handlar vel meir om å manipulere og lure. Anbefales på det sterkaste til alle!













Mai Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...