søndag 9. oktober 2011

Ein smakebit på ein søndag #15

ÆRLIGHETSMINUTTET AV BJØRN SORTLAND
- Kanskje vi snakkes igjen, sier Jakob og reiser seg. Både han og jeg vet at det bare er slikt tull mann må si.
- Ciao, sier han og legger serviette forsiktig på bordet.
-Ciao, sier jeg.
Han løfter ene øyenbrynet igjen. Og går. Jeg blir utrolig overrasket over hvor tom en baguettbar faktisk kan blir når en gutt som løfter det ene øyenbrynet har gått. Nei kanskje ikke bare en gutt.
Eg heiter Jakob foresten.




Bli med på ein smakebit på ein søndag du òg




Bli med på ein smakebit på ein søndag du
1 Finn eit avsnitt i boka som ikkje røpar for mykje.
2 Del avsnittet med lesarane av bloggen din
3 Legg igjen linken hjå ladybug. Ho samlar på alle smakebitane.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...