lørdag 22. oktober 2011

ny bibeloversetjing

Nå har endelig den nye bibeloversetjinga kome. Ønsker meg verkeleg ein ny bibel til jul. Har allereie to like som eg fekk då eg byrja på Tryggheim og konfirmerte meg i vår, og eg har ein eg fekk av farmor som er på veldig gammal nynorsk. Du forstår liksom det når du opnar og det står fyrste, andre, tridje, fjorde og femte moseboka, men eg skal ikkje klage. Bibelen er kjempefin og i svart skinn, men nå vil eg ha den nye oversetjinga òg. Helst i svart eller mørke brunt skinn med namnet mitt inngravert og med to lesetrådar eller kva det nå heiter. Pappa har allreie kjøpt og eg har fått lese litt i hans. Las i gjennom juleevangeliet sidan eg mest kan det eterpå og då er det lett og sjå kva endringar som er gjort. Josef er ikkje lenger trulova med Maria, men Maria er lova bort til Josef. Gjetarane er nå gjetarar og ikkje gjætarar og dei er i området og ikkje i grannelaget. Og i tillegg stod det ikkje at det ikkje var plass i herberget, men det var ikkje husrom for dei, så nokre endringar er gjort.

Vil bare dele eit av mine favorittbibelvers i frå bibelen.

Legg din veg i Herrens hand. Lit på han, så skal han gripa inn.

Salmane 37,5


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...