søndag 29. januar 2012

En smakebit på søndag - huset du elsket


Hei, igjen er det søndag og igjen er det tid for en smakebit på søndag, ei "utfordring" på bloggen flukten fra virkeligheten. Del ein smakebit i frå boka du les nå (du treng ikkje å ha ein bokblogg) og legg igjen linken på sida du kjem til når du trykker på bilete ovanfor.

I dag er min smakebit i frå boka huset du elsket av Tatiana de Rosnay

Det gigantiske sceneteppet som dekket munningen av den nye boulevarden, åpnet seg majestetisk. Mengden applauderte og skrek leverop. Ikke jeg. Jeg hadde skjønt at den høye, skjeggete mannen med den skremmende haken kom til å bli min verste fiende. 
frå huset du elsket side 26

Til nå har eg likt boka, om ikkje like godt som bumerang og Saras nøkkel. Denne er skrive meir i både 1. og 2. person. Det er Rose, hovudpersonen som skriv til mannen sin, så då blir det spennande å sjå korleis det går vidare og kva eg får vite.
Og så kjem det omtale av den glemte hagen abv Kate Morton om ei lita stund. =)

7 kommentarer:

  1. Fin smakebit:-) Denne boken har jeg på ønskelisten min, har de to andre bøkene du nevner her men ikke lest noen av dem enda.

    SvarSlett
  2. Jeg klarte ikke helt lese Saras nøkkel. Jeg syntes så synd på gutten i skapet at det ble uutholdelig! Bumerang var bedre. Så nå må jeg nok lese Huset du elsket også!

    SvarSlett
  3. Har lest Sara nøkkel men ikke denne:) Fin smakebit:)

    SvarSlett
  4. Denne har jeg også lyst å lese. Likte saras nøkkel veldig godt, så da regner jeg med denne også faller i smak:)Takk for fin smakebit:)

    SvarSlett
  5. Det var en fin smakebit, enda har det ikke blitt noe de Rosnay på meg.

    SvarSlett
  6. Flott smakebit:) Likte saras nøkkel !

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...