mandag 2. januar 2012

Tematrio - nyttårsløfter

I dag på tematrio har me blitt bedt om å legge ut nyttårsløfter til det nye leseåret. Eg har nokre få som eg skal prøve å halde. 

  1. Halde fram med å tipse dykk om forfattarar. Til nå har eg fortalt dykk om Bjørn Sortland, Lucy Maud Montgommery, J K Rowling og Anette Munch. Nå skal eg halde fram i det nye året med dette og håpar det vil følge med. 
  2. Skrive bokmeldingar her om alle bøkene eg les. I 2011 var det dessverre nokre bøker eg ikkje skreiv om, men dette året skal eg prøve å bli flinkare. Bokmeldingar skal kome og eg har tenkt å love dykk å bli flinkare med det. 
  3. Hugse på alle vekentlige utfordringar. Eg har vore med på fleire utfordringar i 2011 som en smakebit på søndag, boktema hos Anette, Tematrio og it's Monday! What are you reading. Eg skal prøve å bli flinkare til å følge det opp, men eg kan ikkje love, men prøve er vel lov?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...