tirsdag 31. januar 2012

Oppsumering januar

Bøker

Åtte leste

- tilbake til Riverton, KATE MORTON
- øya, VICTORIA HISLOP
- hjemkomsten, VICTORIA HISLOP
- søstrene Boleyn, PHILIPPA GREGORY
- brød på vannet, ANNE DE GRAAF
- et siste farvel, CAROL ANN LEE
- den glemte hagen, KATE MORTON
- huset du elsket, TATIANA DE ROSNAY

Kjønn
Det er forferdelig vanskelig å telje opp, for i fleire av bøkene har det vore fleire hovudpersonar, men etter mi teljing blei det sånn som dette:

8 damer/3 menn - heilt tilfeldig. Bryr meg ikkje så mykje om likevekt på kjønn i bøker. 

Land etter forfattarar
Storbirtania: Victoria Hislop, Philippa Gregory, Carol Ann Lee
Australia: Kate Morton
Nederland: Anne de Graaf

Land forfattarane tok meg med til
England, Polen, Tsjekkia, Tsykland, USA, Spania, Hellas, Frankrike, Australia

favorittperson
Hm, vanskelig, men eg trur eg må seie Eliza i den glemte hagen eller Mary Boleyn i søstrene Boleyn. 

Bøker eg ikkje fekk lese
Veit ikkje om nokon eg hadde planlagd å lese, men som måtte venta til februar. 

Mål vidare
Lese ferdig den usynlige broen og alle som står på vent oppe på rommet. 

og så 

status forteljing
Alt eg har lagt ut her nå er i frå same forteljinga, men ingenting av det er med lenger. Nå er eg veldig godt i gang og eg elsker det eg har skrive til nå. Har sikkert skrive over ti sider (mykje i forhold til tidligare) og dette trur eg blir bra. Akkurat nå befinn personane seg på Sicilia i 1727 og Maria Pesce, ei to år gammal jente, avlyttar eit viktig besøk og noko ho ikkje skulle høyrt. Det er så mykje eg vil seie om det. 

Ideen til denne lista fekk eg på bloggen my first, my last, my everyting, og så har eg lagt på nokre ekstrapunkt som eg ville ha med. 

5 kommentarer:

  1. Eliza fra den glemte hagen er en bok karakter jeg likte kjempe godt:)Du har jo lest kjempe mye da:) Du er flink:)

    SvarSlett
  2. Mye spennende bøker du har lest denne måneden og mange bøker:)Mange av de har jeg også selv lyst å lese:)

    SvarSlett
  3. Morton, Hislop og Rosnay har eg og lest, men er usikker på Carol Ann Lee. Lurer på om eg heiv den frå meg...*sjekker*...nei, den har eg ikkje lest:-) Bra bøker! (men du må fikse linken til bloggen min, har sneke seg inn ein skrivefeil;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå er det fiksa, Såg feilen sjølv òg. Den boka av Carol Ann Lee Forstå er eg fullt ut av du la i frå deg. Var så kjedelig at eg vurderte det sjølv òg, men eg fekk meg ikkje til å gjere det...

      Slett
  4. Så flott og detaljrik oppsummering! Og du har virkelig slått meg ned i støvlene, jeg har lest 4 bøker i januar :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...