torsdag 5. januar 2012

Boktema hos Anette - årskavalkade

Hei, i dag på boktema hos Anette er det ein liten kavalkade i frå 2011. Årets beste bok, årets dårligaste, årets skuffelse og årets overraskelse.

Som eg har sagt før var fjorårets beste bok Verten av Stephenie Meyer, men eg må òg ta med Bumerang som kom på ein soleklar andre plass. 

Bumerang var ei bok eg var veldig spent på etter å ha lese Saras nøkkel av Tatiana de Rosnay, men det kom ikkje som ei overrasking at den var god. Same "kvalitet" som Saras nøkkel. Fantastisk bra og ei bok eg likte veldig godt.

Verten hadde eg prøvd å byrje på før, men fekk ikkje til å fullføre, men når eg så fekk fullført, fann eg ut at det er ei av dei beste bøkene eg har lese nokon gong. Full av spenning, romantikk, mystikk og ein del fantasy, men ikkje så mykje at du ikkje kjente deg igjen i nokre av hovudpersonane, og det er er bra.
(trykk på bileta for å kome til omtalane av bøkene)

Årets dårligaste bok var den siste magiker av Sigbjørn Mostue. Eg hadde lese at den skulle vere bra, men det var den absolutt ikkje. 


Dårlig skriving, blei ikkje kjent med hovudpersonen, dårlige skildringar, mykje banning og alt for mykje av overnaturlige ting midt i eit miljø med vanlige personar. (Veit ikkje om de forstod det, men det var negativt meint det siste der). Anbefales ikkje!!

Årest skuffelse var heilt klart rapport fra et sandkorn av Kersti Wold. 


Handlinga i boka samsvarte ikkje med bakside teksten som fekk den til å verke spennande, men handla meir om ein tur til Egypt som dei i boka hadde. Sjølv om det var litt rare kommentarar, var bok kjedelig og eg skumlas ho siste del.
I tillegg vart eg litt skuffa over den svakeste dør, ever for alltid, Blå måne (veldig skuffa og kom som 2. plass på lista over bøker eg vart skuffa over), the short, second life of Bree Tanner, hvis jeg blir og vinneren tar alt. Ei litt for lang liste kanskje, men det var få i forhold til kor mange bøker eg las.

Årets overraskelse var Rubinrød av Kerstin Gier. Byrja på Rubinrød ein gong, men avslutta, men så fekk den så gode omtalar at eg prøvde ein gong til. 




Etter ein litt vaklande start som eg ikkje lite blei boka overraskande bra til lenger eg kom. God handlig, godt skriven og ein åpen og veldig perfekt slutt synes eg. Gjekk vidare på safriblå og blei meir positivt overraska. Nå gler eg meg til den som kjem nå i 2012. (trur det er 2012)



11 kommentarer:

  1. Den eneste boka jeg har lest her, er "Den siste magiker", og den likte jeg egentlig ganske godt. :) Synes det er spennende med det overnaturlige på Kløfta. ;)

    SvarSlett
  2. Så flott kavalkade! Jeg har lest både "Bumerang" og "Rubinrød" og likte begge veldig godt :)

    SvarSlett
  3. Ja, Mosutes bok var ikke god som Alvetegntriologien, men han er en av favorittforfatterne, så jeg skal se hvordan to'ern er snart ;D Host var tuuuung, og jeg syntes bare slutten var bra, haha :p

    SvarSlett
  4. Bumerang skal nok leses, men først Sara nøkkel, den står i hylla og skriker etter å bli åpnet.. Problemet er å finne tid til å lese alt man vil!

    SvarSlett
  5. The Host var overraskende bra og anderledes, selv om en ikke kom opp blant de beste bøkene jeg leste i år :)

    SvarSlett
  6. The host er en veldig fin bok:) Liker den:) Rubinrød var overraskende bra. Jeg trodde ikke jeg skulle like den så godt som jeg gjorde;)

    SvarSlett
  7. http://motionocean-siv.blogspot.com/2012/01/interesseportrett-23.html Håper du synes det ser ok ut!

    SvarSlett
  8. Flott oppsummering av bokåret:)

    SvarSlett
  9. Jeg venter i spenning på siste bok i Rubinrød - serien. Det er så altfor lenge til mai.

    SvarSlett
  10. Uff da, jeg ga "Den siste magiker" til en av nevøene våre til jul. Verten likte jeg veldig godt.

    SvarSlett
  11. Bokelskerinnen: Heilt einig med deg. Å vente på nye bøker tar så alt for lang tid.
    Mari: Det kan jo vere at andre liker den betre enn meg. Det er bare å sjå på kommentarane her. Kanskje den blei litt feil for meg sidan eg ikkje liker så godt fantasy?
    Tusen takk til alle saman for fine kommentarar. Får ikkje svart alle, men eg sett pris på de dykk skriv.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...