fredag 22. juli 2011

trenger hjelp frå alle som er glade i å ta bilder!!!

Er det nokon som veit om eit type album med lommar til bilete som er 10x18 cm? Mitt kamera tar ikkje mindre bilete og nå har eg snart fullt opp det gamle kameraet mitt. Kjempeglad for å få litt hjelp her! :)

Eg trur at det blei slutt på Harry Potter-veka i går rett og slett fordi eg vil ha ein litan bloggpause. Det blir ikkje innlegg den neste veka fordi eg vil kome skikkelig i gang med litt lesing og slappe av litt og sånn, men eg sjekkar kommentarane eg får.

Skulle eigentlig ha hatt Harry Potter-veke til søndag, men eg er lei av den allereie så me snakkes snart.

Mai Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...