søndag 31. juli 2011

Boktema hos Anette A-Å #Q og #R

Anette har bedt oss om å legge ut favorittbøkene våre for kvar av bokstavane i alfabetet. Denne gongen er det Q og R som står for tur. Etterpå linker du innlegget til Anette sin blogg. (veldig viktig)

Eg har ikkje vore med på Boktea hos Anette på mange veker nå fordi eg tok tre bokstavar før ferien så eg ikkje skulle ligge på etterskot, men det ser ut til at eg var litt på forskot kanskje. Denne veka er eg `òg litt sein på grunn av ein bloggpause, men nå er eg tilbake. I dag blir det litt juksing fordi eg kan ikkje ei bok som byrjar direkte på Q, men eg har lese Kurt Que Vadis av Erlend Loe ein gong.
Kjempekjekk og morosam barnebok å lese.

På R har eg tenkt mykje, men eg kjem ikkje på noko. Ikkje noko spesielt nå i alle fall. Kanskje Rampete Robin og underbuksa. Morsam bok som eg nesten ikkje hugsar som noko anna enn morsam.

Kurt er truckførar og fornøgd med det. Inntil vidare. Når han og kona går i selskap så er det bare jobbevennane til kona som er der: arkitektar, advokatar og legar. Ingen andre kjører truck som Kurt. Rett og slett ser dei ned på han og Kurt bestemmer seg for å prøve eit anna yrke, men korleis går det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...