torsdag 1. september 2011

novelleskriving og bøker

Nå har eg faktisk skrive ei novelle på 4 sider på ein time. Eg er skikkelig fornøgd med ho. Det skulle vere ei skuleoppgåve på 1-2 sider, men det var litt vanskelig å tilpasse ei novelle til å bli så lita, så då blei den litt lang.
Nå er eg snart ferdig med Nelias natt av Gro Fykse og eg har mange av lesemåla mine klare for hausten. Viss du går på skal lese finn du ut kva måla er. Det er nokre bøker eg er skikkelig spent på som for eksempel Merket av P. C. Cast. Eg har tenkt å lese boka for å finne ut korleis ho er, men eg veit ikkje heilt om den kjem til å falle heilt i smak, men det ser eg. Kan vere det blir som med The Immortal series at eg les to, men går lei av dei. Nå har eg tenkt å danse og så må eg opp å rydde rommet litt før det blir litt lesing kanskje.

Mai Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...