tirsdag 6. september 2011

boka sannsynligvis neste

Har nettopp kome heim i frå skulen etter at me var på ein sykkeltur rundt riksvegen her på Nørbø der me starta på Tryggheim. Det seier ikkje så mykje for de som ikkje har vore her, men det er nokre kilometer. Og dei verkar alltid litt ekstra lange når det er kjepemykje motvind og regn og du nesten ikkje ser. Då eg kom tilbake til Tryggheim trudde eg mest eg skulle segne om så sliten var eg. (og blaut) Så nå har eg tatt meg ein veldfortent dusj og sit i ein god og varm strikkejakke som eg kjøpte på laurdag.
Nå har eg veldig lyst til å setje meg ned i stolen i stova og lese i boka mi, så eg trur eg gjer det.

Ha ein fin dag vidare.

Mai Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...