fredag 9. desember 2011

atte...atte...atte...atte JAAAAAAAAAAAA

Tentamen er overstått. Gjekk betre enn frykta då eg sat der inne. Greidde å tulle alt litt til rundt fotosyntesen, men det henta eg inn. Visste eigentlig veldig godt at H2O ikkje er avfallsttoff, men oksgen, og eg visste òg at glukose ikkje blir brukt i fotosyntesen, men i celleandring. Fekk henta det inn igjen. PUH.  Nå sit eg trygt og godt innpå Tryggheim sitt skulebibliotek og er fornøgd med karakteren. Blei litt redd for at eg hadde blanda for mykje samfunnsfag inn i det, men... Det hadde eg ikkje.


Dessverre ligg boka eg held på med bak ei låst dør. =(. Får bare vente til mor kjem og låser opp.

I mens kan eg jo gå rundt litt på dette fine biblioteket me har fått på Tryggheim.

Webkamera så det blei skeivt, men her er altså møblene
i biblioteket. Veldig fine. 

"Nye bøker-stativ" 

...og fine ny bokhyller. Me gusta


De er kanskje overraska over at eg viser fram eit heilt "vanlig" skulebibliotek, men faktum er at me er veldig stolte over det. I fjor og forifjor var biblioteket nedi bomberommet på eit internat, og der var det var i tillegg litt avsides og låg ikkje i sentrum av skulen i alle fall.

Men over til noko anna. Mi bokmelding av heksesot av Kari Sverdrup kjem snart. I tillegg kjem eit innlegg om mine bokfavorittar dette året. Så hald fram med å lese bloggen min. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...