mandag 12. desember 2011

Beste bøker 2011 og bøker eg vil lese i 2012


2011 har vore eit spennande leseår der eg har prøvd meg på veldig mykje nytt. Bloggen får meg til å prøve ting eg ikkje ville prøvd før sånn at eg har noko å skrive om etterpå. I tillegg har veldig mange av bøkene vore ekstremt gode og godt skrive, og eg har meir til overs enn enkeltbøker enn det eg hadde før. (men liker seriar mindre)

Harry Potter-bøkene er framleis langt oppe på lista mi, men sidan det for meg er sjølvsagt tar eg andre bøker som eg har lese i år og som var nye for meg.


  1. Verten av Stephenie Meyer
  2. Bumerang av Tatiana de Rosnay
  3. Saras nøkkel av Tatiana de Rosnay
  4. Midt i mellom av Jean Kwok
  5. forførende ondskap av Rebecca James
  6. Matched: Cassias valg av Ally Condie
  7. Perfekt kjemi av Simone Elkeles
  8. Safirblå av Kerstin Gier
  9. Rubinrød av Kerstin Gier
  10. Nelias natt av Gro Fykse
Ja, her er då mine favorittar i frå dette året. Det var andre bøker eg tenkte på òg som heksesot og tilfeldig engel, men det blei desse. Likte dei veldig godt og eg gler meg til å ta fatt på eit nytt leseår i 2012. 


Då er det desse bøkene eg kunne tenkt meg å lese:


Crossed av Ally Condie (etter ei storslått førstebok gler eg meg til denne)
Huset du elsket av Tatiana de Rosnay (Hekta på Tatiana de Rosnay)
Blodrød vei av Moira Young
Hallo, elsk meg da av Johanna Thydell
De hvite englene av Julia Gregson
Bare ikke deg av Kathrine von Bredow
Uglies av Scott Westerfeld
Pretties av Scott Westerfeld
Reisen hjem av Lori Lansens
Maya av Isabel Allende


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...