mandag 5. desember 2011

It´s Monday! What are you reading #20

Dette er noko eg prøver å ha nesten kvar veke, men det er litt vanskelig. Det er ein måte å organisere lesinga på, kva eg har lese, les, har lest ferdig og skal lese serinare.

Ja, måndag igjen. Ei ny veke har gått og eg har fått lese bitte litt.








Kva eg las sist veke

  • Nødinngang av Charlotte Glaser Munch
  • Julemysteriet av Jostein Gaarder
  • Utfor av Sunniva Relling Berg
  • Heksesot av Kari Sverdrup
  • Bibelen 
  • A christmas carol av Charles Dickens (las ho i dag til morgonen i engelsktimen)
Av desse bøkene blei eg ferdig med nødinngang, utfor og a Christmas carol. Alle tre var heilt greie. Likte aller best a christmas carol, men utfor var òg god. Nødinngang var veldig skuffande. 

Boka eg les no heiter Heksesot og er av Kari Sverdrup. Det er ein frittståande etterfølgar etter tilfeldig engel som eg las i juni dette året. Boka verkar veldig god, men det er ein annan hovudperson i denne boka, men det gjer ikkje noko. Synes til nå at denne var betre enn Tilfeldig engel. 

Ei av dei andre bøkene eg planlegg å lese denne veka er Minus meg av Ingelin Røssland og kanskje ei til bok, men det får me sjå. Driv òg på med ei til novelle eller historie i engelsk som heiter Papa Panovs special christmas. Juleforteljingar er alltid koselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...