tirsdag 12. juli 2011

bok: tilfeldig engel av Kari Sverdrup


Faren til Anna er vekk. Ho veit at ho kjem aldri til å sjå han igjen. Verda hennar reisar saman. Ho og mora og litlebroren flyttar og prøver å byrje på nytt ein annan plass. Ho møter mange nye som Regine og Janna, merkelige Ella, Markus i frå skulen og Georg som bur i nabohuset. Og ho møter den tilfeldige engelen som kjem på ein Harley heilt uventa.

Boka er bra. Eg likte ikkje så godt det heilt første i boka. Eg veit ikkje heilt kvifor eg ikkje likte det så godt. Det er vanskelig å begurnne det, men det som kom etterpå likte eg. Det var ei skikkelig bra ungdomsboka med ei god byrjing som kjem høgt opp.

Midtdelen har ikkje veldig mykje spenning, men det er kjekt å lese om og her gjer forfattaren mange av dei små tinga spennande og det er ein typisk ungdomsroman sånn som eg liker. Eg synes midtdelen var veldig bra skriven og eg likte handlingsgangen og det skjedde uventa ting.

Slutten var òg bra og dette er ein sånn slutt der nokre ting bir løyst mens andre ting forblir ubesvart. Det liker eg.

Omslaget er bra og passar til titteln etter mi meining. Veldig kult med ei englevinge med bilete i.

Boka anbefales både for ungdom og vaksne.
Mai Lene

tittel: Tilfeldig engel
forfattar: Kari Sverdrup
utgitt: 2010
forlag: Omnipax
sidetal: 270
Baksidetekst:
Noen ganger tenker jeg at det er virkelig bra at vi ikke vet hva som kommer til å hende. Hvor forferdelig hadde det ikke vært hvis jeg hadde visst at akkurat den dagen i april var den siste dagen jeg hadde sammen med faren min? Da hadde jeg bruk hvert eneste minutt på å tenke på det...

Annas verden raser sammen - og må bygges opp igjen. Nytt sted, ny skole og nye venner. Hvem av dem tør hun stole på? Jentene i klassen, Markus, Georg i nabohuset? Eller kanskje merkelige Ella? Men en dag dukker en uventet hjelper opp på en Harley.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...