søndag 30. oktober 2011

Bok: rapport fra et sandkorn av Kjersti Wold

Om boka
"Skulle jeg svare på meldingen til Karstein, eller skulle jeg sjekke ut spor etter Mister Handsome på nettet? Og hva med Johnny Depp? Tre menn. Wow, nå begynte ting å skje."

Thea, 16 år, snoker på nettet og lever livet sitt gjennom Facebook. Samtidig ønsker hun seg en kjæreste. Men det er skummelt å risikere noe ordentlig, hun frykter for å bli avvist, droppet og bedratt. Likevel bestemmer Thea seg for å forlate chatterommet og gå ut i verden. Der venter det henne en overveldende virkelighet - full av romantikk, fysikk og mystikk.

Mi meining
Hm hm. Langt i frå favorittboka mi. LAAAAAANGT i frå. Ut i frå baksideteksten får me eit innblikk av ei bok som verker interessant og spennande, men når du åpnar er det absolutt ikkje slik. Eg trur Thea er på nettet ein gong i løpet av boka, men i Egypt halve boka der ho går rundt med ein fyr som visst nok skal vere kjekt, men me får aldri vite korleis kjekk. Veit ikkje ein gong om han er høg eller låg, tynn eller tjukk, har lyst eller mørkt hår. Og i tillegg verker det som om ho lever livet sitt i verkelegheita til vanlig og bare fantaserer litt. Og det verker litt for anstrengt at ho ikkje greier å gå i butikkar ein gong.

I tillegg er ho mesteparten av boka i saman med naboen, og han er òg litt for anstrengande. Eg trur han var meint til å skulle vere morosam, men alt blei litt for overdrive synes eg og han hadde ein humoristisk kommentar gjennom heile boka, og det må ha vore den einaste òg. (altså einaste tingen eg skikkelig lo av i boka og til og med det var litt overdrive) Han skulle bli framstilt som pensjonert professor, men verka som ein rotekopp.

Og kven var denne Ingvild som heile tida dukka opp i boka? Sit igjen med alt for mange spørsmål.

Innhaldet i boka og baksideteksten var absolutt ikkje det same. Boka var ikkje veldig bra skriven og eg trur ikkje eg vil anbefale ho.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...