tirsdag 26. april 2011

topp 3 fantasifulle personar i bøkene

Klar for ny topp 3 igjen og denne gongen er det fantasifulle personar som står for tur.


Her er dei:


nummer 3:

Svinton Slipprush

Eg fann dessverre ikkje noko godt bilete av han, men eg kan seie at han er sjåføren på Fnattbussen i Harry Potter og fantaserer om å blit den yngste magiminsteren i historia i den fjerde boka. Han har god fantasi og fantaserer mykje om å bli berømt ein dag han òg.


nummer 2

Anne Shirley

Anne Shirley er som kjent ei som kan både snakke og fantasere og ho har svært livlig fantasi som ho utnyttar til dei grader.













nummer 1!!!!!!!!!

Lulla Luneskjær

Lulla er den kulaste personen i heile Harry Potter-serien etter mi meining. Ho er både sprø og fantasifull og trur verkeleg at det finnes krøøhorna snørkjuker. Ho fantaserer mykje om andre snåle ting òg som ikkje finnes! Også er ho usedavanlig sprø og minnar meg om meg sjølv!
Ho bryr seg heller ikkje om kva andre synes om henne!


:D:D:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...