torsdag 14. april 2011

TOPP 3, førebilete i bøkene


Tenkte å ha noko nytt i dag: dine topp tre førebilete i frå bøkene du har lese! :) Nå er de vel spente! :)






TREDJE PLASS:

Albus Humlesnurr

Fem gode grunnar for tredje plassen:

god humor

god moral

gir god støtte til andre

direkte

god med magi





ANDRE PLASS: HERMINE GRANG






Elsker denne jenta, Ho er livlig, pliktoppfyllande, teperementsfull og skuleflink. Ho er kanskje litt skrytet og litt sjefete i den først boka, men eller er ho bare topp! :)









FØRSTE PLASS: VERDAS FLOTTASTE PERSON, JESUS!







Han er hovudpersonen i verdas med berømte bok og eit flott førebilete for alle. Han gjorde meir for meg enn nokon andre nokon gong kjem til å gjere. Eg er ikkje redd for å seie at eg trur at denne fantastiske personen finnes i dag og at han døydde for at eg skal få møte han. Og det er det påsken handlar om. I dag er det palmehelga byrjar og påsken og då skal me huske på dette fantastiske førebilete me har! :)




:D:D:D

2 kommentarer:

  1. Det var tre fine forbilder:) jeg tror å litt på gud, fint å ha som forbilde:)

    SvarSlett
  2. Ja, han er det beste forbildet jeg vet om, det var ei veninna av meg som virkelig fikk meg til å se at jeg kan jo ha han som fobilde også selv om han gjorde mer enn det jeg noen gang kommer til å gjøre! :) God påske! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...