fredag 10. juni 2011

Boktema hos Anette A-Å#L


Denne veka er eg visst litt seinare ute enn vanlig, men Boktema hos Anette kan eg bare ikkje gå glipp av. Anette: Det er kjempekjekt å vere med. Bra av deg å starte dette! 
Anette har denne  gongen bedt oss om å legge ut favorittbøkene våre for kvar av bokstavane i alfabetet. Denne gongen er det L som står for tur. Etterpå linker du innlegget til Anette sin blogg. (veldig viktig)

Denne gongen måtte eg heilt opp til rommet og sjå i bokhylla for å kome på ei bok, men etter eit blikk i den første hylle og på den store Narnia - boka mi med alle sju bøkene i ei kom eg på det. Nå er det jo så sjølvsagt. 
Mi favorittbok på L er Løven, heksa og klesskapet C S Lewis. 
Har ikkje tid til noko utdjuping av boka akkurat nå fordi me skal ete. 
God helg. 
Mai Lene

2 kommentarer:

  1. Å, så koselig Mai Lene!! Det er jo så kjekt at så mange har lyst til å være med :) Og når vi har gått igjennom hele alfabetet skal jeg finne mange flere boktemaer, så det er bare å henge med :) Godt valg på bokstaven L, dette er en bok som har en spesiell plass i hjertet til mange!!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg skal vere med på de neste temane dine også. Jeg gler deg allerede til utfordingene du gir oss =)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...