torsdag 2. juni 2011

bok: vitne av Immaculèe Ilibagiza


Eg om boka
I 1994 var det folkemord i Rwanda of fiendskapen mellom hutuar og tutsiar toppa seg. Immaculèe og sju andre kvinner sat innelåst på eit bad på 1,5x1 meter i areal. Nå i ettertid har ho forttalt historia til oss og det har ho gjort på strålande vis. I denne boka fortel ho om korleis Gud hjalp henne og tilgi dei som drepte familien hennar og vennene hennar. 
Boka anefales. 

Hør hva jeg måtte gjennom, kunne jeg skryte til vennene mine. Jeg satt et helt døgn fanget på et lite bad sammen med fem fremmede. For en helt jeg er! 

Utdrag i frå boka

Kanskje du vil lese boka? 
Mai Lene 
tittel: Vitne
Forfattar: Immaculèe Ilibagiza
Utgivningsår: 2008
Forlag: Lunde Forlag
Sidetal: 277 sider inkludert nokre sider med bilete

Baksidetekst: 
Rwanda 1994: I tre måndeder gjemmer 22-åringen Immaculè Ilibagiza og sju andre jenter og kvinner seg på et knøttlite bad mens hissige drapsmenn jakter på dem under folkemordet. Et skap som er skjøvet forand baderomsdøren, bidrar til at moderene ikke finner de åtte. 

Etter masakrene: Ilibagiza proverser med å tilgi den sin har drept familien hennes. 

Vitne er ILibagizas egen beretning om de grufulle månedene  og den gripende tiden etterpå. Boken har blandt annet ligget på New York Times bestselgerliste. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...