mandag 13. juni 2011

Bøker: Hjemkomsten av Karen Kingsbury og Gary Smalley og berømmselse av Karen Kingsbury

Ja, eg skal innrømme at eg har fått dilla på Karen Kingsbury og her er litt om kva eg synes om dei to siste bøkene eg har lese av ho. (legg ikkje inn annan info i dag) 

Luke Baxter, heile familiens gullgut, har gått vekk i frå alt som betyr noko for han. Han har fått sambuar og har byrja på utdanning som borgarrettsadvokat. Forholdet til familien er ikkje lenger det same og i alle fall ikkje forholdet til sin tidligare kjærast Reagen, som utan at han veit det, er gravid med hans første son. 

Boka er veldig god, det er godt bodskap i ho, men ho er ikkje alltid like godt skriven, men den anbefales 






Berømmelse av Karen Kingsbury er ei flott bok som er gost skriven. Dayne Matthews er heile Hollywoods(og USAs) hjerteknusar, men likevel føler han på eg at noko mangler og med den stadie tilstraumninga av Paparazziar så er det vanskelig å leve eit normalt liv. I tillegg så tenker han på familien i Bloomington og jenta som kna vere aktuell for å spele i hans neste film. 


Kathy Hart er godt i gang med KriBUT (kristent barne og ungdomsteater) i Bloomington når ho blir kalla inn for å prøvespele til ei hovudrolle i ein film med Dayne Matthews. Ho prøver å følge Guds vilje og sjå kor det fører henne. 

John Baxter tenker framleis på løftet han gidde til Elisabeth rett før ho døydde om å finne deira førstefødde, og når Ashley finn ein boks med brev på rommet hans, byrjar han for avor å tenke tanken om å finne han. 
Boka er veldig god og anbefales
Mai Lene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...