tirsdag 7. juni 2011

Tid for å teste ut

Nå er eg så klar for i morgon. Då skal eg endelig på min etterlengta jobb i Stavanger Aftenblad. Me har jobbveke denne veka og eg har til nå bare vore heima, intervjua litt andre som har vore i jobbveke og gleda meg til eg skal byrje i arbeidet mitt. Eg gler meg kjempemykje til å finne ut korleis det er å jobbe i ei avis.
I tillegg skal eg danse i Storstova i morgon (kinoet og teateret på Bryne). Det blir kjekt. Då er det Hå Kulturskule som eg skal vere med og så skal me ha med oss Unge Spor. Det blir kjekt. 

Det blir kjekt å danse i Storstova igjen. Showet er med sangar i dei åra me i Hå Kulturskule vart fødde. I frå vår gruppe er det flest som er fødde i 1996 og då skal me danse til Backstreet boys - sangen We`ve got it goning on. Til slutt skal både Hå Kulturskule og Unge Spor danse til What a feeling, ein sang i frå 1983, som er det året danselæraren vår er født. 
Gler meg sjukt.
Mai Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...