lørdag 18. juni 2011

"Vindaugsshopping" på Libris

I dag var eg og familien min på "Sandnesugå" i Sandnes og eg var blant anna inne på Libris. Kan ikkje morstå ein bokhandel når eg er ute på tur, men på grunn av min tomme lommebok kjøpte eg meg ikkje nokre bøker, men eg fann nokre som eg skal lese når hausten kjem igjen. 

Forførende ondskap, Rebecca James













Grenseløs kjærlighet, Simone Elkeles













Blå måne og skyggelandet av Alyson Noël 












Monsterhavet av Rick Riordan











Cassias Valg av Ally Condi











Theodor Boone, Advokatspire av John Grisham











Då eg var på bokhandelen i dag såg eg òg boka Safirblå og då eg opna den såg eg at inni sto både Ladybugs, Anettes og Bokelskerinnens bokanmelding av Rubinrød i boka. Det var kjempestas og sjå anmeldingar i frå tre av bloggane eg følger i den boka. Eg har endå ikkje lese nokre av bøkene, men kanskje ein dag...
Mai Lene

ps. Me kjøpte valp i dag. Får den i midten av juli.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...