tirsdag 8. februar 2011

Nokre timar i Nagijala

THE BROTHERST LIONHEART AV ASTRID LINDGREN
I går var eg innom fleire bøker og blandt anna då ein av Astrid Lindgren sine klasikkarar, bare denne gongen på engelsk. Det var stort å vere tilbake i Nagijala med Jonatan, Kavring, Sofia, Hubert og Mattias, men det er likevel mange spørmsål du kan stille deg når du les boka.
Alle dei som allereie er i Nagijala, har dei òg døyd før dei kom der eller bare var dei der?
Skal alle desse personane og stadene symbolisere noko?
Og kvifor vil dei til Nangilima når dei stygge òg er døde og kanskje har kome der? Det er ting me ikkje får svar på i boka! Det er òg mange ting som er med i boka, men ikkje i filmen! Som til dømes at Hubert døyr, også at Katla blir drept av ein annan drage i Karmafossen. Heller ikkje dama som bur utanfor Klungerdalen er med i filmen. Eg skal innrømme at det er første gong eg har lest heile boka ferdig. Sjølv om sikkert mange har lest denne før vil eg fortelje litt om kva det handlar om:
Brødrene Jonatan og Karl (Kavring) døyr begge i byrjinga av boka. Då kjem dei til Nangijala der det er leibåla og eventyra si tid, men ikkje alle eventyra er like gode. Tengil er den som herskar i landet og saman med den grusomme dragen Katla sprer han frykt og uro. Han har stengt igjen heile Klungerdalen ved å bygge ein mur rundt og bare duene kan ta seg over den høge muren!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...