søndag 6. februar 2011

Smakebit på ein søndag nr 1

Ein søndag på Galtvort er alltid spennande og denne gongen foregår det heile på engelsk Harry Potter and the goblet of fire (Harry Potter og ildbegeret).

"If?" whisperd the first voice. "If? If you follow the plan Wormtail, the Ministry need never know that anyone else disapeard. You will do it quietly and without fuss; I only wish that I could do it myself, but in, my present condition... come, Wormtail, one more obstacle removed and our path to Harry Potter is clear. I am not asking you to do it alone. By that time, my faithfull servant will hve joined us-"

Bli med på "ein smakebit på søndag" du òg!

  • opne boka du les
  • Finn nokre setningar du kan dele med lesarane dine (ikkje finn eit avsnitt som røper for mykje
  • gå inn på Ladybug og legg inn ein link til innlegget ditt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...