tirsdag 12. april 2011

Dette går seint...

Sorry for så lite blogging osv. Eg har rett og slett ikkje hatt tid til å blogge eller lese så mykje nå i det siste. Eg tenkte eigentlig å lese ut boka laurdag, men då trong eg å kome meg ut på ein joggetur i tillegg til at eg slappa mykje av, var på møte og lovsangskonsert på kvelden, vaska vaskerommet, kjøpte nye joggesko og mykje meir. Men nå håper eg at eg snart er ferdig med boka eg held på med, det går bare litt treigt. Håpar at alle de der ute kan tilgi meg også snakkes med i morgon. Go' natt! :D:D:D ps. kva les du nå? Har du nokre tips til meg. Mottar gjerne nye lesetips! :) Hald fram med å lese bloggen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...