torsdag 21. april 2011

påskeferie

Har jo som dei fleste andre ungdommar påskeferie nå i frå skulen og har tenkt å ta meg ein liten ferie i frå bloggen òg. I mellomtida vil eg gjerne at du legg igjen linken til bloggen din så eg kan lese den. Du kan òg svare på meiningsmålinga på bloggen fram til søndag. Spørsmålet er kva de synes om Twilight-bøkene. Det er ingen som kan sjå kva de har stemt!






Eg tviler på at det blir nokon smakebit nå på søndag, men eg får sjå, så får me sjå korleis det går med lesinga i påsken. Nokon gode tips til bøker? Legg det gjerne igjen!






GOD PÅSKE!






Hald fram med å lese bloggen. Er det noko de likar ikkje likar med den, Likar tilbakemeldingar!




:D:D:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...