lørdag 16. april 2011

ekorn som flyg


URCHIN AV DE DANSEDE STJERNER AV M. I. MCALISTER

Ja, eg veit at bloggen min er lite oppdatert og at eg gløymte å skrive at las denne boka, men nå skal eg oppdatere den sånn de ser kva eg les og kva eg har lese. Som de ser så las eg nettopp første bok i Tåkemantelkrønikken om igjen for andre eller tredje gong. Denne boka handlar altså om pasjen Urchin som er eit uvanlig ekorn og er kjent som ekornet med den rare farge på pelsen. I denne boka bekjempar han det vonde som har kome til øya Tåkemantel og prøver å vise truskap til den forviste kaptein Crispin. Boka anbefales. Er det forresten nokon som har lese Urchin og ravnerkrigen og som kan seie noko om korleis dei syntes den var? Har ennå ikkje hatt lyst til å lese den, men eg håper på at eg får gjort det ein eller annan gong.


:D:D:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...