fredag 30. november 2012

adventskalendar på bloggen 2012

Dette året på bloggen blir det julekalendar! Dessverre gir eg ikkje bort noko (trur eg), men eg skal prøve å lage til andre morosame ting, som litt gamle videoklipp og nokre tradisjonelle sangar, litt om bøker og to forfattarintervju, minst! Vil nok bli nokre strøtankar tippar eg, slik som det innlegget et skreiv nå nettopp om Fifty Shades-serien og ildfuglen. Alle innlegga som høyrer til julekalendaren vil bli merka med etiketten julekalendar, og går du inn der får du sjå ALLE innlegga!

Kvar dag blir det lagt ut ein julesong, nokre fine, nokre litt meir moderne og nokre i frå julekalendarane som har gått på nrk.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...