onsdag 27. februar 2013

Mitt tematips #5: "Verdens herligste romanfigur"

Kvar onsdag er det duka for "mitt tematips" på bloggen til Geir. Formålet med dette er å hente fra gamle bokomtalar som kan ikkje alle har lese, for at andre skal få lese dei og få gode lesetips.

Då eg var på Rhodos i oktober tok eg med meg ei bok eg kjøpte etter å ha lese ein positiv omtale på Anettes bokboble og som eg kjøpte heilt spontant der eg jobbar. Eg var litt usikker på korleis boka ville bli, så derfor las eg ei verre og mindre velskriven bok først, som eg trudde skulle vere veldig bra, nemleg tråden av Victoria Hislop. Men det viste seg etter kort tid at extremely loud & incredibly close av Jonathan Safran Foer var veldig mykje betre enn tråden, og i tillegg hadde boka verdas herligaste hovudperson, nemleg Oskar.

Omtalen min av boka handla mest om hovudpersonen.

Hadde det vore normalt for ei seksten år gammal jente å vere forelska i ein niåring hadde eg vore det etter å ha treft hovudpersonen i boka til Jonathan Safran Foer. Oscar er svært sjarmerande og litt veslevaksen. 11. september 2001 mista han faren sin då tvillingtårna blei eit terrormål. Etter det har Oscar gått rundt i "heavy boots" som er ei omskriving av å ha dystre tankar.

Litt lenger nede i omtalen skreiv eg:
Ein Humlesnurr i miniatyr rett og slett!
Viss de vil lese omtalen trykker de her.

Eg må berre seie at det var eit vanskeleg val å velje kven eg ville at skulle vere "verdens herligste romanfigur", for det er så mange. Tankane streifa òg Eliza Makepeace i den glemte hagen av Kate Morton, Anne Shirley i Anne of Green Gables av Lucy Maud Montgommery, Tom sawyer i Tom Sawyer av Mark Twain og fleire andre, men Oskar kan ingen toppe eller tangere altså. Han er og forblir helten min, sjølv om han er sju år yngre!!

1 kommentar:

  1. Kul helt å ha.:) Har ikke lest boka, men syns beskrivelsen din var morsom.:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...