mandag 11. juni 2012

havfruen av Camilla Läckberg-omtale og eksamen.

Heisann!! Nå sit eg på skulen og kosar meg med eksamen og tysk og tyske skiskytterkvinner.
Kom nemlig opp i tysk (ingen klage av den grunn) og skal snakke om tyskspråklige berømte personar. Eg har derfor laga ein presentasjon om Magdalena Neuner, Andrea Henkel, Miriam Gössner og Tina Bachman, som var dei tyske stafettjentetne i Ruhpholding 2012. Veldig interessert i skiskyting, og når dei norske ikkje er gode nok, så er Tyskland min favoritt. (akkurat som i EM)

Dette er ikkje meg i dag, for i dag føler eg meg ikkje presentabel nok, trass i kyllinggul kjole og tørkle i halsen. Vurderer å snart gå heim for å arbeide meir.

Og boka, havfruen, av Camilla Läckberg kjem det omtale av på denne bloggen. Eg har laga så få omtalar på den bloggen at eg rett og slett trur eg skal lage litt fleire på engelsk og legge ut link på denne blogge. (fryktelig masete eg har blitt om den engelske bloggen plutselig.)

Når omtalen er laga, skal eg legge ut linken. =)

Ha det fint vidare, og ha ei fine vega!! (ha ei fin veke, på nynorsk då, ville bare skrive litt jærsk.)

4 kommentarer:

  1. Lykke til med Tysken!Jeg ELSKER skiskyting og har også de Tyskland som favoritter, synd at Neuner har gitt seg, hun er jo bare helt rå. Herlig tema du har valgt:-) Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
  2. Lykke til med tysk eksamen!:) Ha en strålende dag:)

    SvarSlett
  3. Lykke til med eksamen. Får resultatet av min eksamen i slutten av denne uka tror jeg. Krysser fingrene

    SvarSlett
  4. Lykke til med tysk eksamen! Håper det går kjempebra!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...