fredag 1. juni 2012

vinnar av giveaway!!

Bare sånn i byrjinga av innlegget så MÅ eg få annonsert kven som vann giveawayen min:


a Rafflecopter giveaway

Sidan Lene ville vinne sjelekisten får ho den. GRATULERER!! Og GRATULERER!! til Isabella med vente på Robert Capa. 


Blei litt dårligare oppslutning rundt giveawayen enn først tenkt, men slik er det. Er det noko som burde bli gjort betre? Eit anna program for å melde seg på eller noko slikt?

Gratulerer til begge!! Send meg ein epost med adressa dykkar til mileyhaeak@live.no

2 kommentarer:

  1. Ble superglad for å vinne! :D Bra start på helgen:) Takk for flott premie!:) Synes giveawayen var bra jeg:) Gratulerer til den andre heldige vinneren også:) Skal kose meg med boken:) Ha en flott helg!:)

    SvarSlett
  2. Så gøy å vinne bok! Trengte en oppmuntring i dag. Er blitt kjempe forkjøla og har slitt meg igjennom overnatting med 30 stk 6 åringer.Gleder meg til å få den i posten :)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...