tirsdag 3. mai 2011

forfattaren i mai

Viss du har sett på sida om faste innlegg ser dykk at annan kvar månad kjem det ut litt fakta om ein forfattar. Dette er for å tipse dykk om kanskje litt nye forfattarar som dykk kanskje vil lese litt om og lære meir om. Håpar de liker det! Gi meg gjerne tips til nye forfattarar eg kan lese bøker av og finne meir ut om! Nå skal eg snart legge ut ei liste over alle forfattarane eg har lese bøker av her på bloggen + litt fleire. Viss de då har lyst at eg skal skrive om ein av dei så kan de legge det igjen i kommentarfeltet! :) Dei som har skrive bøker som eg har lese mens eg har hatt dene bloggen legg eg igjen linkar til! :) Skal få gjort det så snart som råd! :) Du finn det under sida som heiter forfattaren! :)

BJØRN SORTLAND

Det var eigentlig ikkje så mykje bakgrunnsstoff å finne om denne forfattaren, men eg skal prøve å få med mest mogleg! :)
Bjørn Sortland er fødd i 1968 og er i frå Sortland i Hordaland. (som nå har skifta namn til Svortland) Han gjekk på skrivekunstakademiet i frå 1990-1991 i Hordaland og i 1992 debuterte han med si aller første bok Det er ikkje natta. Etter på det har Sortland bare halde fram med å skrive og han meiner sjølv at det gjeld å gå hardt ut og auke innsatsen etter kvart. Ei av hans mest kjente bøker er ærlighetsminuttet og i 2009 fekk han både Krstikkerprisen for beste barne- og ungdomsbok med Alle har eit sultent hjerte og ARKs barnebokpris.
Bøkene hans er utgitt i Skandinavia, USA, Sør-Korea, Canada, Italia, Frankrike, Spania (på spansk, katalansk og Baskisk), Tyskland, Austerrike, Nederland, Ungarn, Palestina, Egypt, Færøyene, Taiwan og Finnland.

I tillegg så er det ein god del unyttig info om han som til dømes at han alltid har ti ting han treng på skrivebordet mens han skriv og det er:





Eit vindauge med ein by utanfor. (han skriv nesten kor som helst bare det er eit vindauge med ein by utanfor)



Ein ekspressomaskin han må jobbe litt ekstra med. (La Pavoni eller Gaggia og små Picasso-koppar med ein okse på som han har fått av kona)



Ei dressjakke (kan hive den på seg når mora kjem inn så ho ser at han har eit verdig liv og ein skikkelig jobb)



Word Perfect 5,1 frå 80-åra



musikk (helst filmmusikk)



Tre bøker: Bibelen, ei bok om dei samla til malaren Giotto og Den lille prinsen



Flyktige kvinner som går forvi vindauget



Kalendar me gamle reiseplakatar



Forventningane om ein god haust og at Guds Nåde av og til skin inn gjennom vindauget mitt.



I tillegg så kan eg seie at han har Nokia mobil, reist til alle byane han har skrive om utanåt Sydney for då var han sjuk, han har eit akvarium og bibelen er yndlingsboka hans!
Yndlingsmaten til Sortland er mandelpotetpurrè, torsk og ein akkurrat passelig dyr italiensk vin.

:D:D:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...