søndag 29. mai 2011

Lese meir?

Hei og god morgon. Nå har eg funne ut korleis eg kan få lagt til ein liten"lese meir?" knapp i innlegga. Først i kvart innlegg om bøker kjem det litt om boka eg har lese og kva eg synes. Viss du då vil lese meir om boka etterpå kan du trykke på "lese meir?" også kjem det opp fakta om boka som sidetal, forlag osv. I tilegg kjem baksideteksten opp. 
Det er det same i innlegga Boktema ho Anette A-Å. Først kjem dagens bok og viss du så trykker på "lese meir?" så kjem det opp kva boka handlar om. Akkurat nå er det bare tre innlegg som har denne funksjonen, men det skal kome fleire etter kvart. 
Nå må eg bare oppdatere bloggen min. (har ikkje vore så flink til det i det siste)





Mai Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...