mandag 23. mai 2011

skal bli forbedring...etter kvart


Hei, eg veit at eg dårlig til å blogge nå for tida og forholdsvis dårlig til å lese. Det er ei veldig "tung" bok eg les nå og eg synes det liksom aldri skjer noko. Eg håpar på å få gjort den ferdig. Til Det er Den svakeste dør av Kåre Skuland. Har du lest den? Den handlar mykje om evolusjonsteroien til Darwin og dei store spørsmåla i livet.

Det er litt mykje som skjer akkurat idag så eg får ikkje hatt noko sånn Its Monday! What are you reading-greier. Eg har liksom skrivedag i morgon på skulen og skal visst skrive ein saktekst om språk utan at eg veit noko meir. Kva skal du i morgon?

Elles vil eg bare tipse dykk om ei nettside på den andre bloggen min der det ligg litt oppskrifter og slikt. Trykk her så kjem du til sida og finn ei oppskrift på verdas beste Oreokake.
Har du smakt oreokake før? Den er veldig god. Anbefales.
Mai Lene

ps. Trykk her for å kome til min andre blogg


2 kommentarer:

  1. Har smakt det, men liker det ikke.. Legger du ut senere i kveld eller i morgen :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...