mandag 16. mai 2011

NESTEN alt er overstått...



Ja, nå har eg hatt konfirmasjon og feira bursdagen til litlesyster og hatt besøk i frå Sørlandet så nå er det BARE 17. mai igjen! :) Eg har hatt nokre utrulige dagar i det siste og er så glad for at konfirmasjonsdagen og alt det andre blei som det blei! Det kom veldig mykje fram at eg liker å lese. Det var litt kjekt syntes eg. Mormor sa til og med at du ser aldri Mai Lene utan at ho har ei bok med seg på ferie som ho kan lese i. Eg har visst til og med sagt at viss eg ikkje hadde hatt bøker med meg på ferie til å lese hadde eg ikkje overleved. True story!

Så i morgon er det 17. mai og på med bunad igjen! Gler meg.

Det einaste som ikkje er som det skal vere er at Stella Mwangi ikkje var med i Eurovision, men det er sånn som bare skjer!


:D:D:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...