tirsdag 14. juni 2011

Solskinsmål 2011

Nå er det klart for noko som eg bestemte meg for å kalle for Solskinsmål. Det er altså alle lesemåla mine sommaren 2011, men sidan eg elsker sommar og solskin ville eg ikkje kalle det noko så kjedelig som lesemål sommaren 2011, så då blei det altså til solskinsmål. 
Eg har ein liten oversikt over kva eg vil lese. Nokre ungdomsromanar og litt noveller kanskje og litt fantasy. Her er dei. 

ungdomsromanar
Tilgivelse, KAREN KINGSBURY
funnet, KAREN KINGSBURY
Mias mirakel, KAREN KINGSBURY
Gunnhilds gave, KAREN KINGSBURY
Sarahs sang, KAREN KINGSBURY
Cassias, ALLY CONDIE
Hannahs håp, KAREN KINGSBURY

Fantasy
Harry Potter og de vises stein (lydbok), J K ROWLING
Harry Potter og halvblodesprinsen J K ROWLING
Nelias natt, GRO FYKSE
blå måne, Alyson Noël

Krim
Forførende ondskap, REBECCA JAMES
Theodore Boone: Advokatspire, JOHN GRISHAM

Noveller
Alle novellene i Hevnen er søt - tretten makabre fortellinger av Roald Dahl. 

Eg håpar på å greie i gjennom alt, men eg har ein tendens til å setje meg litt for høge mål. 
Mai Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...